wtorek, 19 kwietnia 2011

Co warto wiedziec na temat Diety Dr Dukan

 Przede wszytkim trzeba zaczac od testu ktory mozna wykonac na stronie www.dukandiet.co.uk  tam wyjdzie wynik ile bedzie trwala I faza mi np. wyszlo ze I faza uderzeniowa bedzie trwac 5dni , cale bite 5 dni na bialku  wrrrrr no ale ponoc do 30 wrzesnia (bo tyle bedzie trwac II faza diety naprzemiennej) osiagne moja wymarzona wage 65kg :))) ale to okaze sie w praniu a pozniej juz jest utrwalanie wagi czyli faza III ktora bedzie u mnie trwala do maja 2012 tak mi wyszlo w tescie :/

Etapy diety:

I Faza uderzeniowa: kuracja czysto proteinowa
(średni czas trwania: 5dni)

II Faza stałej szybkości, naprzemienna kuracja proteinowa
(średni czas trwania: tydzień na każdy utracony kilogram)

*nalezy stosowac 1/1, 3/3, 5/5  czyli 1 dzien protein (P) i 1 dzien proteiny warzywa (PW), ja wybralam opcje 1/1 gdyz nie moge zyc bez warzyw :)

III Faza utrwalania osiągniętej wagi

(średni czas trwania: 10 dni na każdy utracony kilogram)

IV Faza stabilizacji

(średni czas trwania: jeden dzień w tygodniu czystych protein do końca życia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz