wtorek, 19 kwietnia 2011

PrzeDukac Diete

Dokonczajac moj wstep chcialabym zaznaczyc iz jestem szczesliwa mama dwojki rozbojnikow Marcela prawie 6lat i Amelki prawie 3latka oraz rozpieszczana zona swojego ukochanego meza (to przez niego tyle przytylam wspolne gotowanie curry i jedzenie wieczorami bo tak romantycznie)wrrrrrr. Napomne ze maz pochodzi z Indii dokladniej z Punjabu stad te pyszne przepisy a podniebienie mam miekkie na indyjskie jedzenie ...  Do moich efektow jo-jo doszlo tez ubiegloroczne rzucanie papierosow ktore to fajczylam przez 17 lat : wstyd sie przyznac :P No ale przebrnelam przez to i wytrwalam w postanowieniu rok i 3 miesiace i wiem ze juz nie tkne tego dziadostwa!! O NIEE!!!
 Moim kolejnym postanowieniem jest zrzucenie zbednych kilogramow a troche ich jest,wrecz cala masa ......
W sumie moja motywacja jest moja fryzjerka Kasia ktora to rowniez walczyla z kilogramami i to nie raz (ptak jak ja) i w koncu jej sie to udalo korzystajac z diety dukana wiec i ja chcem sprobowac i wiem ze to bedzie moja ostatani szansa na wymarzona sylwetke bo chce sie  poczuc znowu lekka jak motyl a z tego co pamietam to wspaniale uczucie jest!! Tak wiec zakladam moj dziennik i ''dukam'' nowa diete opisujac dzien po dniu moja walke z tluszczem .....
Do dziela!!! Chcem byc Yummy Mummy i wzniesc sie w gore na rekach meza niczym motyl  ....

4 komentarze:

  1. Elu bede ci dopingowac i dzien po dniu czytac :)) moze i ja zaczne tego dukana i bedziemy Dukac razem :D

    annu

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do dukania razem :)))
    Tylko ty juz masz dobra figure :) no chyba ze chcesz mi dotrzymac towarzystwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia! Ja juz mialabym problem z calkowitym odrzuceniem tego piwka, ech:P Taki dziennik moze byc dobrym dopalaczem i dopingowac Ciebie w wytrwalosci! W koncu do czegos sie glosno zadeklarowalas to trudniej sie wycofac;) Bede trzymac kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wlasnie z tym alkoholem to bedzie problem bo jakos sobie nie potrafie wyobrazic wieczoru bez lampki czy dwoch czerwonego winka :/ a o piwie w cieple dni nie wspomne :/ wrrrrr!!!

    OdpowiedzUsuń