niedziela, 1 maja 2011

Podsumowanie I fazy ...

Podsumowujac moja pierwsza faze ktora przeszlam na diecie Dukana czyli jesc tylko proteiny i ograniczyc wrecz do zera tluszcze i cukry. Musze powiedziec ze czulam sie troche oslabiona  szczegolnie tym brakiem cukru gdyz spozywam dziennie ogromna dawke energii (kto nie wierzy niech posiedzi godzine z moimi dzieciakami )  .... no ale stracilam na wadze 3.100kg hmmm okaze sie jak bedzie dalej...
Ale ..... no wlasnie ale ...... ja sobie ta diete troche przeinaczylam tzn. zwiekszylam ilosc tluszczy do 3% gdyz jak wiadomo te 0% sa niezjadliwe i niezdrowe a sladowa ilosc tluszczu pozwoli mi chocby na utrzymanie cieploty ciala bo marzlam przez te 5 dni :/

Dzis mam zasluzony dzionek z warzywami i proteinkami i pochlonelam szklanke soku z selera naciowego i swiezego ogorka brrrr ale udawalam ze mi smakuje przeciez to dobre dla naszego ciala ;) no i efekt byl natychmiastowy po 5 dniach zaparc poszlam bez problemu do toalety :/ wiec zostaje tez przy warzywkach i soczkach warzywnych na czczo ;) a jak trzeba bedzie to od czasu do czasu sobie zrobie dzien z samymi proteinami :P choc ten tydzien chce przetestowac i zrobic naprzemienne jedzienie tzn 1 dzien same proteiny a nastepny dzien proteiny warzywka ;)  Dam znac czy uda mi sie cos zrzucic tym systemem ;)

4 komentarze:

  1. no to rezultat masz calkiem fajny:) nie wiem jakie byly Twoje oczekiwania, ale ja mysle, ze 3.1kg po 5 dniach to sporo:) powodzenia na dalszej drodze!

    A swoja droga to mi net swirowal i widze, ze zjadlo gdzies moj komentarz do poprzedniego posta! a sie troche naprodukowalam, buu... any way zyczylam tez wspanialych swiat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Rezultat ok ale tak samo tracilam na wadze jak bylam na MZ z regularnymi malutkimi posilkami i plywalni :/ wiec nie wiem czy warto forsowac watrobe i nerki :/ ale jeszcze podukam tydzien no moze dwa zeby zobaczyc czy tak bedzie spadac waga ?? bo jak nie to wole moja wlasna diete plus duzo ruchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys stosowalam przez 3 dni diete z zupy kapuscianej. efekt byl taki, ze stracilam 4 kilo a pozniej je odzyskalam w 2 dni :)
    slyszalam ze po dukanie tez jest straszny efekt jo-jo.
    jesli musze cos zrzucic to raczej preferuje picie duzo wody i duzo ruchu. chociaz od kiedy dodalam do jadlospisu zielone papryczki chilli, mam taka przemiane materii, ze hej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez wole diete taka przez sama siebie robiona no i wlasnie duzo ruchu i jescze raz duzo ruchu :)

    OdpowiedzUsuń