piątek, 22 kwietnia 2011

Przeznaczenie czy co??

 Dzis wybralam sie rano do polskiego sklepu gdyz zapomnialam kilku produktow a przy okazji dokupilam pare ozdobek swiatecznych prosto z Polski - te najbardziej mnie ciesza niz te uk-jowskie :)) stojac przy kasie dzieci zaczely przegladac sobie bajeczki na dvd polskie oczywiscie a ja przekrecilam obrotowy regal z ksiazkami i bach PRZEZNACZENIE ??? tytul Metoda Dr Dukana. Chwycialam za ksiazke i zaczelam przegladac bardzo mi sie spodobala bo miala mnostwo przepisow z obrazkami a ja podobnie jak facet jestem wzrokowcem i lubie popatrzec hhahaa. Obrocilam ksiazke zeby sprawdzic cene hmmmm 14 funtow no ale przeciez tyle ksiazki kosztuja i ona na mnie tam czekala na tej wlasnie polce w tym wlasnie sklepie . 
Wiec nie zastanawialam sie dluzej tylko wrzucilam ja do koszyka- przeciez przeznaczenia nie mozna odrzucic......
                        I tak o to zalanczam moj nowy nabytek w wersji wielkanocnej -jajecznej- proteinowej czy jakiej tam jeszcze :)))

 Wesolego Alleluja :)))


2 komentarze: