czwartek, 21 kwietnia 2011

Zakupy ''kaloryczne'' ze az siatki pekaja ....

...Dzis wybralismy sie z mezem do polskiego sklepu na ostanie zakupy przedswiateczne oraz moje ostatnie szalenstwa z kaloriami ... w koszyku wsrod czekoladowych zajacow, jajeczek, babki wielkanocnej znalazla sie biala kielbasa, karkowka do bigosu, podwawelska na grilla, sledzie przerozne plus jedne takie na wage co by jutro ze smietana, szczypiorkiem i ogoreczkiem podac z ziemniakami w mundurkach , no co w koncu jutro post choc ta smietanka na postna mi nie wyglada i ten ogromny napis 18% haha jak juz wskocze na dukana to wszytsko ma miec maxymalnie 3% a najlepiej zeby nic nie mialo :/..... do koszyka wyladowala tez pyszna kapusta kiszona na wage prosto z wiadra , przerozne przyprawy, chrzanik, cwikla, mieszanki warzywne w sloikach no i przede wszystkim majonez winiary ktory to wszystko przemiesza i polaczy swoim niebianskim smaczkiem mhhhh no i bym zapomniala o wytlaczance jajek prosto z lublina ktore to bede nadziewala roznymi pastami :)  co by nie bylo ze nie mysle o zdroweczku to posrod tych wszystkich zakupow znalazla sie paczka otrebow owsianych ktora znalazlam przez przypadek a ktore sa zalecane w diecie dukana wiec wygladala komicznie posrod podanej powyzej zawartosci no ale co tam od wtorku przeciez zaczynam....

Kiedy wrocilismy do domku przystapilam do gotowania bigosu a wiadomo ze najlepiej smakuje jak jest troszke zakrapiany wiec ja sobie piwko popijalam a bigos dojrzewal w smakach i aromatach  ...... bigosik wyszedl rewelacyjnie chyba wlasnie przez to ze byl gotowany na procentach hahaha ale co tam trzeba sie pozegnac z rarytasami bo juz za pare dni beda chude zakupy z bardzo light'owa ich zawartoscia wrecz zerowa %  ....

3 komentarze:

  1. Acha, czyli teraz jeszcze sobie folgujesz? Dobry pomysl, bo na swieta sie katowac dieta to okrucienstwo, jeszcze bys sie zniechecila! Ja dzis robilam zakupy w 3 polskich sklepach bo w kazdym czegos mi tam brakowalo;) sledziki kupilam gotowe w sosie:P sama zjem! A dla meza salatka warzywna, moze srednio wyszukane, ale jego ulubione polskie jadlo!

    Wesolych Swiat dla calej Twojej rodzinki! Delektuj sie smakolykami ile tylko zdolasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. DZiekuje Luiza i dla Was wzajemnie :))))) Ja tez sie nie wysilalam jak bylsimy sami ;) a teraz wszystko szykuje ze wzgledu na dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez bigosik wyszedl jak nalezy :)))


    tez mam zamiar jakas diete zapodac, bo po tych swietach czuje sie baaardzociezka i niewygodnie mi jakos w swoim ciele ;)))

    chce znowu na diete bezcukrowa isc , bo wczesniej po niej zzucilam 7 kg !!! bodajze 3 tyg, takze mozna sobie wyobrazic ile slodyczy pochlaniam ;D

    OdpowiedzUsuń